By’n min, Trondheim.

Hei dere, nå er sommeren kommet til Trondheim igjen.  Jeg er fortsatt på jobb, men har en liten pause. Om litt skal jeg treffe ei venninne og vi skal lage oss noe godt å spise før vi skal slenge oss i en park og slappe av litt i det fine været. Kameraet er med så jeg håper hun er forberedt på litt bilder. Å hvis ikke, så får hun bare ta det på sparket.

 

 

Bildet over er tatt ifra området jeg bor i. Er det ikke flott? Nesten like flott som det er hjemme der jeg kommer ifra. Men, det er bare nesten.

 

Gleder meg til jeg skal ute å nyte været.

 

 

L A G  E N  F I N  D A G.

 

#Trondheim #Foto #Shoot #Fotoshoot #Sol #Trondheim #By #Livet #helg #lørdag #Blogg #Blogger

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg