Akkurat her sitter jeg. Flott, ikke sant?

Akkurat nå sitter jeg her å koser meg i sola. Det er så idyllisk. Jeg blir ikke lei av å si denne setningen, “livet er herlig”.

 

 

Litt alkohol på bloggen i dag, men det får gå.

Litt snacks, god drikke og kortspill. Det er noe som passer meg helt utmerket. Det er koselig.

 

Det er bare å nyte disse dagene. Det har ikke vært og det blir sikkert ikke så alt for mange av dem.

 

Håper dere har en fantastisk dag. Nyt sola.

 

#Sol #Park #Trondheim #Blogg #Blogger #sommer #Livet #Helse

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg