Å som jeg har koset meg i sola. Sjekk dagens utfordring her!

Jeg har virkelig koset meg i dag. Jeg angrer litt på at jeg er så fornuftig at jeg bruker solkrem med faktor 30. Jeg har jo fått farge, men er langt ifra brun slik som de jeg soler meg med om dagen. Jeg skal vurdere å gå ned i faktor, for å si det sånn. Ja, jeg er opptatt av å få farge. 30 er kanskje greit å bruke i ansiktet og på brystet, men ellers kan jeg gå ned i så fall halvparten. Jeg er vel litt vel redd for å se ut som 40 når jeg er 30. Litt hysterisk, kan vi vel kalle det.

Jeg var med tre venninner i en park i seks timer der vi koset oss med kortspill, mat og soling. Etter hvert ropte magen på litt mat, så jeg dro hjem å lagde meg pizza og fikk besøk av ei venninne som jeg delte resten av kvelden sammen med. Rett før vi dro fikk jeg et lite innfall. Jeg skulle løpe opp en veldig bratt skråning og rulle ned. Jeg skal love dere jeg var redd, men små barn har store gleder.

 

 

 

 

Det var kjempe skummelt og veldig gøy. Dagens utfordring.

Ikke nok med at det har vært måse over alt de siste dagene på grunn av at de ser mye mat, men til og med sau (!!!!!), var det er jeg satt. Plutselig dukket det fram en sau og to lam. Utrolig søte da, men de var grei å ha på avstand.

Nå er det straks klar for leggetid. Nye sengetøy er lagt på og rommet er godt luftet. Det blir nok utrolig DIGG. Håper dere har det bra og at dere har hatt en fin dag.

 

 

Instagram: @Randiae

 

#Sol #Sommer #Utfordring #Venner #Spill #Lek #Moro #Blogg #Blogger #Familie #Mat #Middag #Trondheim #Helse

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. Du har en super fin blogg! Ble veldig inspirert da jeg tok turen innom og tror det ikke er siste gangen! Stå på, du er super!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg