Jeg er crazy. Jeg vet.

 

Når et bildet sier mer enn tusen ord, ja her har du det.

Nå er jeg klar for å innta 3t for å løfte litt vekter igjen. På grunn av det fine været som har vært har jeg hatt lange og late dager med soling og stort sett litt sykling. Sykkelen blir tatt fram igjen i dag. Jeg tenker det hver gang jeg sitter på sykkelen at sykkel er genialt. Det går jo så utrolig fort.

 

I dag tenkte jeg skulle prøve meg på smithmaskin i dag. Knebøy og utfall er hovedfokuset i dag. Da passer det greit å varme opp med sykling på vei til trening.

Skal dere trene i dag? Er du flink til å bruke smithmaskin?

 

#Smithmaskin #Knebøy #Squats #karitraa #3t#Cashall #FOto #Fotoshoot #Shoot #Hverdag #Blogg #Blogger #Sprek #kardio

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg