Nytt innkjøp. Jåleri, selvfølgelig.

I helgen måtte jeg kjøpe meg litt pynt for trynfjøla mi. 

Det ble en ny leppestift og en ny brynkost. Brynkosten jeg hadde greide jeg å legge igjen på 3t, så da måtte jeg kjøpe meg en ny. Godt å ha tid til å shoppe litt også. Det er fortjent når man jobber og står på, synes jeg.

 

Leppestiften jeg kjøpte er mer rosa enn den på bildet. Jeg bruker denne som er rødlig også, men er mest glad i den som jeg kjøpte nå som er litt rosa. Den er ifra Loreal og jeg kjøpte både leppestiften og brynkosten på Cubus på Solsiden her i Trondheim. Jeg hadde skikkelig flaks fordi jeg kjøpte den siste av begge deler.

Litt flaks må man ha.

Jeg er skikkelig spent på morgendagen da jeg skal være hjemme å passe på min godeste samboer som skal opereres. Når han er å opererer skal jeg fjerne shellaken på neglene mine for så å hente han rundt halv ti. Håper for all del at han holder seg på beina og ikke besvimer eller noe. Slike ting takler jeg dårlig.

 

Tvi-tvi.

 

#Leppestift #Cubus #Solsiden #Trondheim #Bryn #Sminke #Makeup #Fashion #Mote #Rosa #Rød #Lepper #Shopping #Blogg #Blogger #Moteblogg #helse

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg