En bedre frokost.

Egg er noe av det beste jeg vet når det kommer til en god proteinkilde. Jeg koker stadig to egg som jeg har med meg på jobb. Det er så kjapt å bare hive i seg to egg hvis det er en stund til pause. Eller hvis jeg skal gjøre noe etter jobb som gjør at jeg kommer litt senere hjem til middagen. Det er genialt. Det metter, smaker godt og det er viktig for kroppen.  Men, det er heller ikke feil som pålegg på rundstykker.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

 

 

 

 Egg og melk går det mye av her i huset. Melk bruker jeg til en hver frokost da jeg spiser stort sett NOKA musli.

 

Så for meg er melk og egg noe av det viktigste i min kost når det kommer til frokost eller lunsj.

 

Hva er din favoritt?

 

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Mat #Helse #Frokost #mandag #Oppskrift #Sponset #Reklame #Sponsor #Musli #Inspirasjon #Matblogg #Blogg #Trening #power #Styrketrening #Motivasjon  #Instagram #Sunnhet #egg #Protien

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg