En bedre frokost på en travel morgen.

I dag har jeg fri, men likevel måtte jeg opp klokken sju. Jeg har nå inntatt en kjapp frokost av NOKA, og det passer utmerket når jeg da må løpe ut døra med min bedre halvdel om få strakser. Han skal nemlig opereres og jeg må være med han i 24 timer etter operasjonen.
Igjen så kommer NOKA frokosten godt med, da det går kjempe fort.

 

Dette er et sponset innlegg.

Da er jeg klar for å gå til sentrum for å være der for min kjære. 

 

Tvi-tvi.

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Diet #Blogg #Helse #Blogger #Matblogg #Trondheim #Reklame #Sponset #Sponsor

 

Instagram —>  @Randiae

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg