Dagens lunsj og middag. For et kjerringemne.

I dag satt jeg i to timer å ventet på at min kjære skulle komme ut etter å ha blitt lagt i narkose og operert kneet. I og med at han ikke har spist eller drukket, tok jeg med han på en lunsj på jordbærpikene. Svært trist lunsj, men noe måtte han få i seg.

Pappa er også i byen, og skal ligge over i natt. Så da måtte jeg diske opp litt ekstra. En “pasient” og pappa på besøk, det betyr at kjerringemne må fram.

 

Biff med rødvinssaus, hjemmelagd fløtegratinerte poteter, frisk squash-salat med stekte grønnsaker.

 

 

Hadde hjemmelagd foccacia og aioli til forrett. Leker ikke restaurant heller.

 

Litt ekstra stas å diske opp litt når man har tid og ikke minst når man kan glede noen som virkelig setter pris på det.

 

Men, jeg har laget enda litt mer, men det skal jeg ikke røpe riktig enda, da de jeg venter på besøk kan se dette innlegget. Så, får vi se om det blir noe suksess da.

 

 

#Middag #Lusnj #Oppskrift #Tips #Biff #Kjøtt #Protein #Grønnsaker #helse #Besøk #Familie #kjerringemne #Lunsj #Jordbærpikene

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg