FITNESS FREDAG!!

Nå er det fredag igjen og jeg har valgt å kalle dagen min for, “FITNESS FREDAG”. Det vil si at jeg skal trene og jeg skal gi alt. Jeg er skikkelig motivert til å kjøre meg selv hardt, nok en gang.

Ikke alle dager er like og det gjelder også treningen. Noen økter er lettere enn andre og noen er kjedeligere enn andre. Min økt i dag kommer til å bestå av øvelser som går på rumpa og lår, kjernemuskulatur og skuldre.

 

 

Rumpa og lårene får en OK trening daglig da jeg som oftest sykler til jobb. Etter økten jeg hadde på tirsdag med fokus på min bedre bakdel, blir jeg motivert og inspirert til å prøve de samme øvelsene igjen i dag. Trykk på linken her for å få supre tips.

 

 

Hadde det vært sol og skyfritt nå, hadde jeg ikke trent styrke. Derfor må jeg benytte sjansen til å få trent litt. 

 

Hva skal du trene i dag?

 

Følg meg på instagram: —> @Randiae

Min side: Trykk her

 

#Cardio #Kardio #Trening #Fit #Fitness #Fredag #Hverdag #Helg #2xu #Karitraa #Sport #Sporty #Sykkel #Styrketrening #smithmaskin #Rumpa

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg