Nå skal det nytes, og det skikkelig.

Jeg hadde den perfekte dag på jobb. Nesten helt full liste og jeg hadde to venninner som kunder i dag. En utrolig god dag på jobb. Nå skal jeg nyte en bedre middag på et pledd med min kjære samboer ute i sola. Laks og wok står på menyen og jeg har kjøpt meg brus og vannmelon som jeg skal ha som dessert. Og det spøker for at jeg kjøper meg en is også. Sola skal nytes i helgen, det er det ingen tvil om.

 

Nå har jeg ikke mye tid igjen til å sitte her.

 

Ha en super dag.

 

#Blogg #Blogger #Sol #Sommer #Grilling #Helse #Trondheim

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg