En god, men blandende følelse.

I dag våknet jeg klokken 08.00 av at det var sånn passe varmt inne på soverommet. Det hadde vært helt greit med litt mer søvn, men i og med at det er et fantastisk fint vær ute nå, skal jeg nyte det fra start til slutt. I følge Yr.no er det regn, lyn og atter regn i morgen og uken som kommer. Da er det ikke sengen som frister, men det å komme seg ute å nyte de siste solstrålene.

 

Bildet er tatt med mobil og ligger på instagram under @Randiae.

Dette er kanskje et eksempel på hvordan jeg er i syden. Der er det rett opp og rett ut for å nyte sola. Har ikke samvittighet til å ikke være ute i et slikt fint vær. Sommeren går jo så fort også. Nå er det ikke lenge igjen til jeg tar sommerferie heller. Det er kun snakk om fire arbeidsdager før det blir tre uker med ferie.

Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg for å være helt ærlig, men det er en annen historie.

 

Håper dere får en fin dag.

 

#Sol #Sommer #Trondheim #Blogg #Helse #Helg #Søndag #Familie #Venner #Idyll #Ferie #Blogger #Instagram

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg