Det nytes.

 

Til å være ei jente som er glad i sommer, sol, sunn mat og setter helse høyt, er jeg også svært opptatt av en god livsstil. Nemlig, det å gi litt FAEN noen ganger. Beklager ordbruken, men jeg blir så lei av det hysteriet rundt dette med at man ikke skal grille pølse, ikke skal drikke øl, “slik får du vekk kiloene”.

 

Jeg var på en liten rånerunde med min kjære og hans tvilling. Det var kos å dra til byen og spise is og se på livet. Særlig når humøret mitt var sånn passe surt. Men, jeg er nå bare et menneske jeg også, som dere andre.

 

Nå skal jeg grille middag og det er laks som står på menyen. Det var det i går også, men det skader ikke. Håper dere har en fin søndag.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg