Oppskrift på en god kveldsmat og frokost.

Tema er sommer og det viser jeg dere med litt friske jordbær. Jeg er svært vågal her, men jeg elsker å prøve og feile. Dette er da NOKA musli med biter av frisk jordbær. Hvis du ser for deg en standard frokostblanding, så er det vanlig med litt syltetøy eller banan i. I så fall har jeg sett mye av det. Derfor tenkte jeg som så at NOKA musli med jordbær, ja det måtte jeg prøve. Å vet dere hva? Det ble helt fantastisk.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

1 Dl ekstra lettmelk

1 Pose NOKA musli

4 Jordbær som du deler i to.

 

Denne pakken inneholder 7 poser, som da vil si at du har frokost i en hel uke. Enkel, mettende og ikke minst sunn.

1 måltid = 224 Kcal.

Velbekomme.

 

 

For å følge meg enda lettere, følg meg på instagram, —> @Randiae 

eller min egen side, —> Trykk her.

 

 

#NOKA #NOKAdietten #Diett #Diet #SPonset #Sponsor #Helse #Helsa #inspirasjon #Sunn #Mat #Tips #Frokost #Musli #Jordbær #Mandag #Inspirasjon #Fitness

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg