Tiden står stille

 Jeg kjenner at kroppen er i en slags modus. Ferien nærmer seg og jeg føler jeg ikke rekker over alt.

Tiden står stille.

 

Det er mye stress og mye som skjer rundt meg. Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å jobbe og sove. Det er alltid noe som skjer og alltid noe som skal gjøres. Det er jo vanlig at det blir litt mer stress før man skal ta ferie. Men, da er det ekstra godt å reise vekk når man vet at man kan slappe av. Jeg gleder meg veldig til den følelsen. Det skal bli himmelsk. Starter med ferien min hjemme hos pappa i helgen. Det gleder jeg meg veldig til. Lade batteri og bare ha ferie.

 

 

 

Sitte ved havet og kjenne på sola som varmer. Høre fuglene kvitrer. Sjøen som dufter og bare nye stillheten. 

Da er det ferie.

 

#Ferie #Foto #Shoot #Blogg #Blogger #utihavet #Havet #Avslapping #Helse #Hverdag

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg