Jeg er ferdig.

Nå er jeg ferdig. Jeg er klar. Alt er så og si i orden og jeg kan nå begynne å senke skuldrene. Nå blir det ferie i tre uker. Tenk det. Tre uker. Når skjedde det sist?!

Har pakket sommerklær for den store gullmedaljen så det bør bli sommervær. Passet ligger klart på spisebordet hvis jeg finner på at jeg vil rømme ifra landet. For sjansen for at det skjer er veldig stor. Det kribler skikkelig i kroppen bare ved å tenke på det. 

 

 

Ferie for meg er å slappe av. Det er jo greit. Men, syden, varme, reise og opplevelser er også ferie for meg. Det setter jeg veldig stor pris på. Det å få noe utav en ferie. Men, etter alt jeg har holdt på med så er det greit å starte ferien veldig rolig også. 

 

Har dere noe ferieplaner?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg