“Du er hun bloggern, er du ikke”?

Det har begynt å synke inn nå at jeg har ferie. Jeg var på festival i går og det var utrolig gøy. Mange kjente og ikke minst ukjente folk å prate med. Veldig hyggelig var det også at folk kom bort å sa, “jeg leser bloggen din”. “Du er hun bloggerm, er du ikke”?. Det var heldigvis bare hyggelige ord og ingen som bar noe nag over noe. Det hadde kanskje satt en demper på stemningen. 

I hele dag har det vært et helt fantastisk vær. Å enda er solen oppe. Det er utrolig godt å bare stå på verandaen og se utover havet. Utrolig godt å få oppleve fine dager her ute.

Jeg blir her på ubestemt tid og det kjenner jeg er virkelig godt. Bare ta dag for dag. Bare eksistere, men ikke stresse med noe som helst. Ser været skal bli fint i morgen også, så det er utrolig kjekt. 

 

Nå, en liten kveldstur ute. Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Blogg #Kardio #Blogger #Ferie #Venner #Familie #Festival #Havet #Hverdag #Helg

 

 

-Randi Annette-

11 kommentarer

Siste innlegg