Slik opprettholder jeg “perfekte” bryn.

Bryn er i tiden og det kan være greit å nappe / vokse de at de har en fin form til en hver tid. Riktig farge vil være med på å fremheve ansiktet ditt. De av dere som ikke farger eller napper brynene ville fått en oppvekker. Nå vet jeg at mange steller brynene sine, men dersom du ikke gjør det, så anbefaler jeg å bestille time hos en frisør som kan hjelpe deg med å gi gode råd og tips med tanke på farge som passer deg best.

 

 

 

Her har jeg en perfekt blanding for mine bryn. Det er naturbrun og grafitt.

 

 

Med litt ekstra farge har jeg fortsatt litt synlige bryn på sommeren. Jeg liker å farge brynene mine ca en gang hver måned å jeg bruker ellers noen ganger et mineralpulver for bryn.

 

 

Jeg er stadig i kontakt med kunder som ikke bruker å nappe brynene fordi de vet ikke hvordan de skal gjøre det eller at de alltid tar for mye. Mer om hvordan jeg napper brynene kommer i et annet innlegg. Nå, litt soling.

 

Ha en fantastisk dag.

 

 

#Sommer #sol #Bryn #Øyebryn #Form #Napping #Selvpleie #Egenpleie #Pleie #Skjønnhet #Blogg #Blogger

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg