Vet dere hva? Jeg skal til syden jeg.

Etter mye om og men, mye fram og tilbake, ble det en ferietur til varmere strøk. Den hang i en veldig tynn tråd av ulike årsaker. Jeg har snakket med en del om ferietur og alle har vist interesse for å dra, men ikke overbevisst meg helt. Jeg synes at en uke i syden er for lite. Man bruker da gjerne 4 hele dager der man er, og resten av dagene går med på reising. I så fall så er ikke det langt ifra sannheten. Så da slo jeg på stortromma å betalte nesten hele billetten til min bedre halvdel, så nå skal vi på reise. Alt er så usikkert med han i forhold til jobb og ikke minst hvor han kommer til å eventuelt flytte. Så i stedet for å ha tre uker ferie med OK til dårlig vær, bestemte jeg meg for å reise så snart jeg fant en tur.

Turen i år går til……

 

 

Bulgaria.

Der har ingen av oss vært. Har allerede fått pøset innpå hvordan det er der. Å da av det negative med plassen. Slik er det alltid. Jeg fikk høre den samme regla for seks år siden da jeg skulle til Alanya for første gang. Da var det bare snakk om hvor irriterende og masete de var der nede. Men, med en åpenhet og en positiv holdning, blir det meste bra. Det blir ofte slik man legger det opp til selv. Har du først bestemt deg for at det ER plagsomt eller at det ER så forferdelig, da kan du banne på at ferien blir deretter også.

 

 

Skal du til varmere strøk i sommer? Har du noen gang vært i Bulgaria?

 

 

#Ferie #Bulgaria #Syden #Ferie #Sol #Helse #Blogg #Blogger #Foto #Havet #idyll #Idyllisk

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg