Det nytes nok en dag ute ved havet.

Jeg er fortsatt ute ved havet og jeg har også mer igjen av den gode muslien fra NOKA. Den frokostblandingen går det mye av og den blir også med meg til Bulgaria på onsdag. Den kan jeg blande med både yoghurt, sjokolademelk og vanlig melk. Da er den genail å ta med på reise.

I går nøt jeg frokosten hjemme, der bildene ble tatt, men i dette øyeblikk er jeg på Frøya. 

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Det ble en sen frokost da dagen startet med lek og sprell med fire barn. Snart skal vi bake kanelsnurrer og etter hvert blir det hjemmelagd fiskegrateng. En sunn og god start på dagen, da er det med god samvittighet litt inntak av kanelsnurrer.  Det er jo ferie, tross alt.

 

NOKA anbefaler å spise denne med skummelt melk, men jeg bruker alltid ekstra lett melk eller naturellyoghurt. Hver sin smak. Det finnes ingen begrensninger når det gjelder hva som kan brukes, med mindre man er veldig opptatt av kalorier. Jeg er ikke opptatt av kalorier, men er heller opptatt av god kvalitet, noe NOKA kan stille opp med.

Hva liker du å blande NOKA musli med?

 

 

Følg gjerne min instagram, @Randiae og min egen facebookside, link her.

 

#Noka #Sponset #Reklame #Nokadietten #Diet #Diett #Helse #Ferie #Hverdag #Bakst #Oppskrift #Musli #Frokostblanding #Frokost # Melk #TIne

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg