Jeg er i Bulgaria

Vel fram i Bulgaria og jeg er frelst. Det er første gangen jeg er her, men det er ingen tvil om ar jeg liker plassen. Bildet under viser utsikten vi har ifra balkongen. Balkongen vi har er også kjempe stor. Sola er her kun ifra tidlig morgen, men det gjør ikke noe da vi er noen strandløver uansett. Rommet vårt er på litt over 30 kvm og frokosten er inkludert. Det er 500 meter ifra stranden, 200 meter til sentrum og partygaten. Ellers er det supermarked og minibank bare noen meter bort.

Perfekt plass og ikke minst perfekt beliggenhet.

Sunny beach

 

 

 

Min første selfie i Bulgaria. Den så dere vel komme. Rett etter vi kom fram måtte jeg slenge meg på senga for å ta en sefie.

Det var jo litt av en overgang å komme hit til 28 grader.

 

 

Så her ligger jeg å blogger i dette øyeblikk. Er ganske greit å ha frokosten inkludert i prisen. Det er ikke ofte jeg har hatt. Veldig kjekt. Er spent på hva de har, men jeg er heldigvis ikke kresen og spiser stort sett alt.

 

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin dag.

 

#Bulgaria #Sunnybeach #Sol #Sommer #Ferie #Inspirasjon #Syden #Helse #

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg