Derfor betyr 17.7.2015 mye for meg.

Dagen i dag betyr mye for meg, eller den har i så fall satt sine spor i meg. Det er mange grunner til det, men det som er gøy med det, det er at det er 9 år siden jeg startet som lærling der jeg jobber i dag. Jeg har klatret opp i gradene og vært daglig leder i samme salong de siste tre årene. Det er veldig gøy, synes jeg.

 

Ja, å av den grunn et hårete bildet av meg selv. Det må være lov å være litt selvironisk også.

 

 

Men, det som jeg definitivt tenker når jeg ser på denne datoen er kanskje litt klisje, men la meg være litt.. ja, hva skal vi kalle det?! Romantisk?

Det er nå 4 år siden jeg og min bedre halvdel ble kjærester. (Det er nå dere skal si, naaaaw).

 

Ja, for tenk. Vi begge har for første gang opplevd et trygt og et godt forhold. Et forhold som holder, men som samtidig er sunt. Med det mener jeg at vi lever sammen, men vi lever og gjør hver våre ting også. Han var jo i Danmark å studerte i et skoleår. Om det var tøft? Det var en av de større utfordringene jeg har hatt. Men, vi klarte det. Det er mange som har fortalt sine historier når det gjelder avstandsforhold. Noen velger å gjøre det slutt før den ene reiser for de tar det som en selvfølge at de ikke kommer til å klare det, mens noen prøver. Jeg skal innrømme at jeg så mørkt på det. Veldig mørkt.

 

Dette er det aller første bildet som ble tatt av oss. Da alle sa, “åh jeg må få hilse på deg, nye kjæresten til Jørgen”. Jeg husker jeg bare sto å smilte. Jeg fikk meg ikke til å si at vi ikke var det. Ha ha, men vi ble det etter en uke eller to da.

 

Men, her sitter vi. Sammen i Bulgaria og er like glade og forelsket. Det er da det er ekte kjærlighet. Vi har vært heldige som har kunnet reist mye sammen og opplevd mye sammen på de siste fire årene. Vi har vært på reiser til ulike steder i Norge, men også Sverige, Danmark, Poerto Mogan, Lanzarote, Alanya, Frankrike og nå Bulgaria. Det er jeg ganske fornøyd med. Å flere reiser og opplevelser skal det bli.

 

Har du en minnerik dag? Fortell meg gjerne om den.

 

 

#Reise #Kjærlighet #Frisør #Leder #Opplevelser #Blogg #Blogger #Familie #Sommer #Hverdag

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg