Dette spiser jeg til frokost i Sunny Beach.

Jeg er faktisk veldig fornøyd med å være på et hotell der de ikke bare har frokost, men der de har en veldig god frokost også. Vi ligger på et 2-stjerners hotell, men det virker som om det er mer. Det er i så fall en veldig høy standard, synes jeg. Hvis jeg skulle savne noe, som jeg stort sett har hatt tilgjengelig når jeg har vært i syden, må være et kjøkken. Der man har litt fat og kniver, og den slags. Men, det er ikke verdens undergang, over hodet ikke. Vi har kjøleskap, å det er definitivt et must.

 

De siste dagene har det gått i naturell yoghurt med havregryn, brød med speilegg, rundstykker med skinke, bitte litt kaffe og juice/saft. 

Jeg blir jo mett av dette, for jeg passer på å spise godt med proteiner så jeg holder meg litt mett. Men, denne tøtta her har en mage som roper om mer mat etter bare to timer, så det spiller ingen rolle hvor mye jeg spiser. Det skal ikke stå på matlysten.

Vi er veldig flink til å stå opp i rett tid også. Er glad vi er like der. Hadde vært kjedelig dersom den ene ville sove til 10-11, og den andre ville stå opp klokken 08.00. Vi har på alarm stort sett en plass mellom 07.45 og 08.10. Da kan vi ta det helt med ro fra morgenen. Spise en god frokost og etter hver bevege oss ned imot stranden til klokken er mellom 09.30 og 10.00. Perfekt. Da får vi de beste plassene på stranden også.

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min egen side som du finner ved å trykke her.

 

Nå, frokost. 

 

 

#Frokost #Sommer #Ferie #Havregryn #Naturell #TIne #Protein #Tips #Blogger #Hverdag #Helg #Sunnybeach 

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg