Er dette for usunt for deg?

Det er ingen tvil om at alt virker perfekt og bra i starten, og at det til slutt skal ende opp med å pøse på med ekstra dårlig samvittighet og fortelle hva som er så “fryktelig” med det. Det er snakk om frozen yoghurt.

Det har så lenge jeg kan huske vært snakk om frozen yoghurt  og at den er så sunn. Men, så er det visst en del sukker i dette like vel. Men, er det så fryktelig? Isen jeg spiste her var sjokolade med oreokjeks og jordbæris med jordbær i biter. Ja, så klart er den ikke like sunn med all den toppingen.

 

Den smeltet utrolig raskt i denne varmen. Jeg skal helt klart kjøpe mer av dette, for dette var godt. Er det ikke typisk? At man får høre at det er bra og sunt, så snur det når folk har blitt helt hekta? Det samme er det jo med mat generelt også. Det skal ikke spises brød og potet. Helt til at noen sier at det er greit igjen. Ikke noe tvil om at vi er lettpåvirkelige. 

 

Er frozen yoghurt for usunt for deg?

 

 

#Frozenyoghurt #Is #Sol #Sommer #Kalorier #Kcal #Helse #Fokus #Blogg #Jordbær #Oreo #Sjokolade #Ferie

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. stianrangvaldjonassen: Det er sant. Jeg kjøpet isen for isen sin del, da den er god. Ellers kan jeg klare å kjøpe meg en pose smågodt, om det er for toppingen sin del 🙂

    2. spisogspar: Det var veldig godt. Frozen yoghurt man får kjøpt på narvesen med jordbærsmak var mye bedre enn den med jordbær her. Men, sjokoladen var noe for seg selv. Utrolig godt. Men, det er stort sett all sjokoladeis, spør du meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg