Dette er noe av det beste som finnes.

Egentlig er det akkurat det samme for meg, om det er sol eller vinter. Frukt er uansett utrolig godt. Men, det er en sikker vinner i sommervarmen. Et slikt fruktfat avslutter jeg frokosten min med hver dag nå når jeg er i Bulgaria. Det er genialt å ha så mye godt å velge i mellom på et hotell.

Det grønne er honningmelon, noe jeg synes er utrolig godt. Det er en ganske genial måte å få i seg veske også, da melon inneholder så og si bare vann. Vet ikke om frukten faktisk er bedre i syden, som jeg velger å kalle det, eller om det er følelsen det gir meg. 

Hva tror du?

 Det er skikkelig lange og late dager. Det går i det å drikke mye vann, sole seg, smøre seg, bade, sole seg, spise, smøre seg, slappe av og spise. Det er himmelsk. Rett og slett. Syden i mitt hjerte. Eller, skal jeg si Sunny beach i mitt hjerte. Jeg liker meg her jeg.

 

#Frukt #Helse #Sommer #ferie #Syden #Melon #Næring #Fokus #Sunnybeach #Reise

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg