På topplisten for fjerde gang, på en uke.

Det er utrolig gøy å være på topplisten over hele landet, fire dager av sju. Jeg er så og si en ganske fersk blogger, så det er gøy at noe av det jeg skriver om fenger mine lesere. Det er hard konkurranse og det er mange flinke bloggere der ute. Mange har et godt nettverk, men slike som jeg må jobbe ganske mye for det. Det tar mye tid, men det er fortsatt en av mine største hobbyer, så all den tiden jeg legger i det er absolutt verdt det. Det er gøy når sponsorer tar kontakt. Å ikke minst de som er faste lesere. Folk sender mail om ulike tema. De aller fleste har sendt mailer ang tips til trening og kosthold. Der har jeg desverre skuffet noen – for alt jeg vet da. Jeg har ikke noe kompetanse, så jeg uttaler meg ikke om dette. Det gjør kanskje at folk blir skuffet, men jeg håper og tror de forstår at det er det beste for begge parter at jeg ikke uttaler meg noe om det. Det får de profesjonelle ta seg av. Men, så klart blir jeg smigret.


Her kan du lese om da jeg traff på lesere på festival.
 

En gutt, som er en fast leser av bloggen, kom bort til meg for noen uker siden å takket meg. Jeg måtte spørre hva han takket meg for. Han kunne fortelle at han på grunn av meg hadde startet med trening, og da med håndball av alle ting. Han hadde aldri hatt noen stor interesse for håndball eller trening generelt. Det er da man kjenner at man får lyst til å fortsette med å blogge. For det gir ikke bare meg noe, men det gir leserne mine noe.

 

Det er godt å høre at de har fått noe utav det å følge bloggen min. Det setter jeg stor pris på. Så hvis du er en av de faste leserne av bloggen min, vil jeg si tusen takk til deg. For hver gang du liker og deler bloggen min gjør du meg veldig glad. Det er mange flinke bloggere der ute som ikke har det store nettverket, som fortjener å komme opp og fram. Men, som nevnt tidligere så er det hard konkurranse.

 

Ønsker dere alle som følger bloggen min en super dag. 

 

 

-Randi Annette-

14 kommentarer

Siste innlegg