Kanskje du kan hjelpe meg?

En rolig og avslappet kveld  nå etter en skikkelig hektisk og innholdsrik arbeidsdag. Kjære vene, hvor godt det var å sette seg ned nå. Det er en annen hverdag å stå å jobbe, enn å ha ferie. Men, samtidig så føles det som jeg hadde ferie for lenge siden. Noe sier meg at jeg har kommet i rutine igjen. Det er uansett ikke noe vær til å ha ferie her i landet heller. Jeg har nok funnet meg et fly å reist langt vekk i fra Trøndelag dersom jeg hadde hatt ferie nå. Det skal sies at det er lettere å stå inne å jobbe om dagen nå som det bare er regn ute. Men, man blir værsyk like vel. Den lille lysebrune sommerfargen er nå borte. Lever uansett lenge på skillet mitt. 

 

I dag tok jeg meg fri ifra trening, i og med at jeg skal trene i morgen og på fredag. På torsdag har jeg store planer om å finne meg taklamper. Det begynner å bli mørkere ute nå og det merkes, å da må jeg ha lys. Det er så vanskelig å finne noe fint. Har sett på lamper på nettet, men jeg er jo så kresen. Så dersom du har tips til ulike nettsider med fine taklamper, så si ifra.

 

 

Nå skal jeg sette meg ned å se på Inkmaster. Ønsker dere en fin kveld videre.

 

 

 

#Ink #Tattoo #Lamper #Interiør #Hverdag #Jobb #Helse #Avslapping #Blogg #Blogger

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg