Dresscode.

Sportstopp og en kort dongerishorts er favoritten når det kommer til antrekk etter stranden. Jeg elsker å gå med sportstopp da den er så behagelig. Denne er genial fordi den har åpningen i front, så jeg slipper å snu og vri på den etter en soldag på stranden. Huden er ganske tør og litt øm om dagen, så da er det perfekt. Den er ifra underarmour. Underarmour har masse bra treningstøy, så de er verdt å sjekke ut Dette er ikke et sponset innlegg, selv om jeg anbefaler de.

Jeg fant ut at jeg løper/ går opp og ned 80 trappetrinn, og det flere ganger om dagen. Å så fall 4-5 ganger om dagen. Det er jo bedre enn ingenting. Har også heis her på hotellet, men den er så fryktelig ekkel. Bare jeg går inn i den så detter den ned noen cm. Ikke en spesiell god følelse. Har trent litt på balkongen og har naturligvis tatt en del bilder som jeg skal dele med dere etter hvert.

 

 Nå, litt aftersun.

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae

 

#Underarmour #Trening #Fitness #Fit #Cardio #Kardio #Helse #Helg #Sommer #Ferie #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg