Fitnesskjeks. Få oppskrift her.

Jeg fant denne kjeksen da jeg var på et supermarked her i Sunny Beach. Den var faktisk veldig god. Det er som dere ser, med musli og sjokoladesmak. Jeg lagde for litt siden hjemmelagde kjeks som er laget med NOKA sine produkter. Jeg tenkte å dele oppskriften på hjemmelagde kjeks med det samme. Det er ifra et tidligere innlegg, så dere kan trykke her, så finner dere oppskriften på kjeksene.

 

Dette er et sponset innlegg

Det er alltid like spennende å prøve ut nye produkter når man er ute å reiser. Jeg er ikke redd for å prøve nye ting. Å det skal mye til før noe med sjokolade går skikkelig galt, spør du meg. Greit å få i seg litt muslikjeks for å få opp blodsukkeret etter lange late dager. Eller, hvis man ønsker å kose seg med noe godt.

 

Jeg får vel lage mer NOKA-kjeks når jeg kommer hjem igjen.

 

Ha en fin dag videre.

 

#Noka #Reklame #Sponset #Sponsor #Musli #Oppskrift #Nokadietten #Diett #Blogg #Inspirasjon #Mat #Fitness #Helse #Hverdag #Tips

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg