Ink on my body!

Jeg synes at roser er veldig fint, og generelt blomster når det kommer til tatoveringer. Men, jeg synes skrift er også veldig fint hvis det ikke er for stort/ for lite. Samtidig ikke på norsk skrift. Navn er noe annet, men jeg tror ikke jeg ønsker å ha et helt navn på kroppen.

Forkortelse på et navn, skrift på et annet språk,  og blomster liker jeg veldig godt. Jeg kjenner at lysten på det å tatovere seg strømmer på når jeg er i syden. Det er så mye fint, men samtidig utrolig mye stygt. Jeg har vært innom mange valg, fram og tilbake, men det at jeg er såpass usikker har gjort at jeg har latt det være. Jeg trenger ikke å ta det nå. Jeg kan også ta det om ti år. Det viktigste er å finne noe som jeg liker skikkelig godt.

 

Men, er det slik at man må ta tatovering? Blir man påvirket eller er det faktisk noe man virkelig liker? Jeg tror ikke at de som ikke liker det tar tatovering, i så fall så håper jeg ikke det. Det er jo veldig i tiden, noe det har vært lenge. Det er kanskje lettere å slenge seg med dersom de nærmeste har det. Ikke vet jeg. De aller fleste som jeg kjenner har tatoveringer og de aller fleste har ganske fine tatoveringer også. 

Skal jeg ta det, skal jeg gjøre det i Norge og ikke i de typiske syden-stedene. Her er det folk som tatoverer på hvert et hjørne. Nei, skal jeg ta det, skal jeg være sikker. Å jeg skal ikke la hvem som helst sette nåla i meg.

 

Har du tatovering? Har du blitt skikkelig misfornøyd noen gang? Det er det som er skrekken min.

 

#Ink #Tattis #Tatovering #Glam #Helse #Bildet #Foto #Blogg #Inspirert #inspirasjon

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg