Fotoshoot, del 1 i Sunny Beach.

Det er her i Bulgaria og forsåvidt andre sydligere strøk at jeg tar fram det jeg ellers ikke bruker. Det er snakk om kjoler og diverse. Jeg har en egen skuff med sommer og sydenklær. Da tar jeg den ned når sommeren kommer og bytter den ut med varme gensere og votter. For å si det som det er, den esken med sommerklær så jeg ikke i før jeg skulle pakke og reise til Bulgaria. Det sier litt om hvordan været har vært.

Denne blå kjolen er nok kanskje 5 år gammel og ble kjøpt på salg på Bikbok på Solsiden i Trondheim. Det er ikke en kjole jeg har brukt hjemme, men i syden synes jeg den er perfekt. En lett og enkel kjole.

 

Fargen dere ser på bildet under her, det er slik den ser ut. Knall blå.

 

Jeg har masse bilder jeg skal vise dere, så det er bare å følge med når “Fotoshoot, del 2 i Sunny Beach”, kommer.

 

Hva synes dere om antrekket? Er det en kjole dere kunne tenkt dere å bruke til fest hjemme i Norge?

 

 

#Dress #Kjole #Blå #Foto #Fotoshoot #Shoot #Blogg #Helg #Inspirasjon #Sommer #Bulgaria #Sunnybeach

 

-Randi Annette- 

4 kommentarer

Siste innlegg