Endelig, klar for stranden.

Det ble ikke som planlagt i går når det gjelder solinga. Etter at jeg stekte huden min, måtte jeg være fornuftig å ligge i skyggen en hel dag, for så å ligge ved bassenget på hotellet de to dagene etter. Men, i dag er kroppen min klar for stranden og sjøen.

Hvis du ikke leste innlegget om da jeg ble fryktelig brent på grunn av solfaktor med olje, kan du lese det ved å trykke her.

 

 

Det er fort gjort å bli revet med å ikke føle at man blir brun nok. Jeg synes det er kjedelig å komme hjem å være like bleik, det skal jeg innrømme. Tror ikke jeg er den eneste som tenker slik heller. Jeg skal virkelig nyte de siste fem soldagene. Det er ikke noe tvil om at jeg kunne tenkt meg å vært her lengre enn to uker. Det tyder bare på at Sunny Beach er en fin plass og at jeg koser meg skikkelig på ferie. Det er godt at jeg og min samboer trives i hverandres selskap.

 

Håper dere får en fin dag. Nå skal det soles.

 

 

#Sol #Bulgaria #Sunnybeach #Sommer #Fredag #Helg

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg