TOPP 5 I SUNNY BEACH!

Dette bare må jeg blogge om. Med tanke på hvor mye rart, gøy, søtt og sexy det er å se i Sunny Beach, så må jeg lage en topp 5 liste. Jeg vet, jeg skulle vært på den topp 5 listen selv, bare se på bildet under. Er hverken søt, sexy, morsom eller rar. Eller, det skal jeg kanskje ikke uttale meg så mye om.

Uansett, det er gøy å lage en liten topp 5 liste.

 

Plass nummer 5: Pluto. Han må komme på en sisteplass. Det er så utrolig snålt å se folk pakke seg inn i disse store, hva skal man kalle det, – kostyme?!


Bildene er tatt med mobil. Beklager den dårlige kvaliteten.

 

Plass nummer 4: Solbrent over hele kroppen, men skal sole det som soles kan. Jepp, jeg er på topp 4.


For en dypere forklaring, les innlegget her. Ja, jeg vet jeg var desperat.

 

Plass nummer 3: En skokk med jenter og gutter i ung alder gikk her da vi spiste middag å slo hverandre på rumpa. Drakk litt, for så å klemme og kose. Å så daske på rumpa til hverandre. En spesiell underholdning for to som nyter en romantisk middag.

 

 

Plass nummer 2:  Den som kjøler seg ned i bassenget, kun med tærne. Kanskje til anklene i frykt for å bli blek av kloret i bassenget. Jepp, det er meg det.

 

 

Plass nummer 1 og vinneren av topp 5 i sunny beach:
.
Det var det rareste. Eller, jeg skrev vel lengre opp her at det var mye rart, gøy, søtt og sexy å se her i Sunny Beach. Hvilket ord som passer best kan dere få kommentere her på bloggen. Hva synes dere om en voksen, greit voksen mann i stringtruse? Han var med konen sin, men hun hadde den bredeste trusa og han en tynn tråd. Det var den som toppet listen.

 

Så hva sier du? Er menn med stringtruse på stranden: Rart, gøy, søtt eller sexy?

 

 

#Toppliste #Bulgaria #Sunnybeach #Syden #Ferie #Sommer #Hverdag #Humor #Blogg #Blogger

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Menn i stringtruse på stranden er rart for min del, med når vi snakker om Sunny Beach, forundrer det meg ikke. haha 😛
      Jeg har selv vært der 2 ganger, og elsker stedet! Mye forskjellig å oppleve der, kan man si 😀

    2. Yteen: Har du?? He-he, ja du kan vel forstå hva jeg opplever i disse dager 😉 Det er jo utrolig mye folk ute på gatene om kvelden. Helt enormt!! Men, det jeg liker veldig godt er at det ikke er en eneste selger på stranden. Har vært der de roper, “Colæ, fæntæ… Biræ”…

    3. Ja, må tilbake til Sunny Beach vettu! Min venninne er helt enig.
      Ja, helt sykt mange mennesker der, klare til å feste eller sole seg 😛
      Selgere på stranden kan være enormt irriterende ja!

    4. Yteen: Ja, jeg synes selgere på stranden kan være veldig slitsomt. På en annen side er det jo kjekt at de kommer der du er med drikke. Men, foretrekker helt å slippe mase når jeg soler meg. Ha-ha, ja. Soling, festing og litt mat. Det er det de gjør her 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg