Treningstips del 1 med Strongr.

I dag er det rumpa som er i fokus. Tenkte jeg skulle inspirere dere litt med ulike øvelser dere enkelt kan gjøre i ferien. Det tar jo ikke mer enn 2-10 minutter. Alt ettersom hvor mye tid du orker / har lyst til å bruke på det. Her har jeg strikket som jeg pakket med meg som veier noen få gram, – det tar verken plass eller kilo ifra deg med tanke på bagasjen. Ingenting er som å være litt aktiv. Det gjør bare godt.

 

Bildet under er utgangsposisjon. Alt du trenger å gjøre er å føre det øverste kneet opp for så å ta det ned igjen, sakte. Dette tar godt på rumpa. Det er en viktig muskel å trene. I så fall prioriterer jeg den.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Her kan du kjøre 10 X 3 for eksempel.
Har du utført denne før? Bare vent, det kommer flere treningstips. Dette er bare del 1.

Ha en sporty dag.

 

 

#Strongr #teamstrongr #Bestrongr #Technutrition #Treningstips #Trening #Rumpa #Fitness #Inspirasjon #Squats #Helse

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg