My kind of style.

Jeg kom heldigvis til å dumpe innom en liten butikk da jeg var i Sunny Beach der de hadde alt mulig. De hadde alt ifra spill til krydder og ikke minst det jeg valgte å  kjøpte, Flash tattoo. Det har lenge vært populært, men jeg har aldri kommet på å kjøpte det fram til jeg så et fint stativ. Jeg endte bare opp med å kjøpe en pakke da jeg ville teste det ut før jeg hamstret inn. Joda, jeg likte det, men det ble aldri så jeg dro tilbake for å kjøpe mer. Det kostet bare 25 kroner for en pakke. Tror det var 6-7 ulike remser på det arket jeg kjøpte. De sier at de skal holde alt ifra 4- 7 dager, men min holdet såvidt ut kvelden. Jeg tok den helt vekk før jeg la meg den kvelden jeg hadde det. Men, det skal sies at jeg hadde jo kroppen full av kremer så huden var jo litt fet på grunn av det. Pluss at kvaliteten der jeg kjøpte det trenger ikke å være super bra. Men, hensikten var å ha det kun for en kveld. Så ja, jeg likte det.

 

 

Har du prøvd dette før? Hva synes du om det?

 

 

#Flashtattoo #Tattoo #Tattis #Ink #Bulgaria #Ferie #Sommer #Mote #Trend #Trendy

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg