Da er jeg endelig der.

Da var det bare å senke skuldrene igjen. Etter en bedre middag sitter jeg i godstolen hjemme hos pappa. Jeg kjenner det er vanskelig å holde øynene oppe etter den lange reisen. Jeg har vært våken siden klokken 03.00 i natt. Litt av en dag. Startet med buss, for så og ta fly. Igjen, buss også bil. Å avsluttet med ferge. Jeg sitter her å føler at jeg gynger fram og tilbake, fra side til side. Snakk om å være bra sliten.

 

Det er rart å tenke på at jeg var i Bulgaria for noen timer siden. I går lå jeg å solte meg og nøt tilværelsen i Sunny Beach. Nå er jeg langt, veldig langt ute ved havet. Det er knappe 10 grader ute. Å skyet. Det er en kontrast det.

Jeg og kjæresten min reiste til hver vår familie nå. Kjenner jeg savner han veldig. Har virkelig koset meg og hatt en fantastisk reise sammen med han. Det er rart hvor sterkt savnet er etter bare noen timer, men det er vel bare bra å kjenne på det også. Jeg får bare nyte de siste dagene og ikke minst nyte det å være hjemme. 

 

Ønsker dere en fin kveld alle sammen. 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg