Se et sammendrag ifra ferien min.

Nå er hverdagen tilbake og da er det fint å se tilbake på hva jeg har gjort i min sommerferie. Det har vært utrolig godt med tre uker ferie, sammenhengende. Sist det var er fire år siden, så jeg synes det var på høy tid å få oppleve det igjen. Jeg har vært så heldig å fått tre uker sammen med min samboer. For det var en stund ikke planen, men jeg er glad det ble slik.

 

 

Jeg startet ferien min med en festival hjemme på Mausund. Det ble båtturer, grilling, fest og fisking.

 

Så var vi i Bulgaria – Sunny Beach i to uker.

 

Litt trening og fotografering ble det også for ulike sponsorer da jeg var på tur.

 

Å så vendte turen hjemover og da til Mausund og Frøya.

 

Ferien har vært fin og jeg har fått gode opplevelser med kjære og nære. Er glad for at jeg har så mange fine minner å se tilbake på med min bedre halvdel.De minnene kommer godt med senere i livet. Håper dere likte innlegget.

Fortell meg gjerne om din ferie ved å legge igjen en kommentar. Nå skal jeg på første arbeidsdag etter ferien. Det blir godt å komme tilbake til rutine igjen. Ha en fin dag da dere.

 

Ikke glem å følg med på instagram, —> @Randiae og min facebookside, —-> Trykk her.

 

 

#Ferie #Mimre #Minner #Opplevelse #Inspirasjon #Foto #Bilder #Helse #Idyll #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg