Jeg var korttenkt. Igjen. Tabbe.

Jeg sa jeg skulle fortelle dere hvordan det gikk i dag når det gjaldt treningen. Joda, den gikk kjempe fin den. Klarte å gjennomføre og jeg ble veldig fornøyd da jeg ikke følte meg så mye svakere enn hva jeg bruker å gjøre etter tre uker med ferie. Noe sier meg at den jobben jeg gjorde i syden var godt for noe.

Slik så mitt treningsprogram ut i dag:

Knebøy i smithmaskin

Dips

Nedtrekk

Beinpress

Skulderpress

Militærpress

Mageøvelse med rulle

Facepulls

 

Jeg buker vanligvis ikke å kjøre dette programmet, men det var gøy å prøve dette da det er 1,5 år siden sist. Jeg vet jo at jeg er såpass ferdig i lårene etter knebøy at jeg ikke får til å prestere like godt på benpress. Men, det var gøy å gjøre det igjen.

 

Jeg var uheldigvis litt korttenkt og for kjapp i dag tidlig da jeg pakket jobbklærne mine i sekken uten å tenke nøye etter. Jeg startet dagen med trening og hadde da derfor på meg treningsklær. Å jeg fikk meg en stor overraskelse da jeg skulle hoppe på sykkelen, i skjørt. Det ble liksom ikke så stilig det. Men, etter jobb så regnet det og da orket jeg ikke å tenke over det Da var målet å komme seg hjem. Men, da vet jeg det. Neste gang jeg skal sykle, ikke ta med skjørt.

 

Man kan ikke alltid være like smart.

 

 

#Trening #Helse #Blogg #Treningsblogg #Styrketrening #Skjørt #Mote #Sykkel #cardio #Kardio #Styrke

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg