Nytt innkjøp og fotoshoot.

Strike a pose.

Nå sitter jeg å sminker meg, redigerer bilder og blogger. Tenkte å vise dere et av mine innkjøp som jeg gjorde før helgen. En sort, enkel, men tøff topp med hals. Rå stilig, spør du meg.

 

I kveld blir det bukse og en stilig hvit overdel. Det ble faktisk veldig kaldt med skjørt i går. Men, det var mange som kom bort å fortalte at jeg så bra ut og at toppen jeg hadde var fin til meg. Det var jo hyggelig. Det var en magetopp, om jeg kan kalle den for det. Den dekte ikke magen helt, så det er kanskje ikke rart det ble kaldt til meg.

 

Men, nå er det festival og liv. I kveld er det Åge Aleksandersen som er den store happeningen. Ja, jeg digger Åge. 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg