POWER!!!!

God søndag alle sammen. Håper dere har hatt en fantastisk helg så langt og er fin i formen. Selv har jeg nå lagt en todagers med fest bak meg med festival og god stemning. Formen er super og jeg kunne virkelig tenkt meg å fått rørt litt på kroppen, men jeg skal om ikke så alt for lenge sette meg i bilen og kjøre tilbake til Trondheim.

Men, i morgen er jeg klar.

Jeg har allerede begynt å tenkt ut morgendagens treningsøkt, så jeg skal sette meg ned i kveld å planlegge. Det krever en del planlegging for at det skal bli bra og effektivt. Kom gjerne med tips til styrkeøvelser du vil anbefale, så kanskje jeg velger de med i programmet.

Samtidig så vil jeg fortelle at jeg ønsker flere følgere til min instagram, @Randiae og min egen side på facebook der jeg deler alle mine blogginnlegg. Trykk på linken her og lik siden.

 

 

Ønsker dere fortsatt god helg.

 

 

#Trening #Søndag #Helg #Helse #Fit #Fitness #Blogg #Treningsblogg #Foto #Fotoshoot #Motivasjon #Inspirasjon

 

-Randi Annette- 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg