Se på min kule tights. Få rabattkode på bloggen nå.

Jeg vil gjerne fortelle dere at jeg har vært så heldig å fått et samarbeid sammen med, Brazfit. De har utrolig mye fint som skiller seg ut fra de fleste, så langt jeg kan se. Jeg har bestilt meg en tights og en overdel som kommer i posten om noen dager, og jeg kan nesten ikke vente med å prøve det. 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

Brazfit Energy & Power Blue

 

Bildene er ifra nettsiden til Brazfit, og dere finner nettsiden deres ved å trykke på linken her.

 

 I og med at jeg setter stor pris på dere som følger bloggen, deler mine innlegg og gir meg daglig motivasjon, ønsker jeg å gi dere motivasjon til å trene. Å jeg vet hva som gir meg motivasjon, og det er nye treningsklær. Å kanskje jeg har rett i det at jeg ikke er alene om det. Dere skal få en rabattkode til meg som dere kan bruke når dere handler hos Brazfit. Dere får hele 15% på alle kjøp ved å bruke min rabattkode, randiae15.

 

 

Jeg vil anbefale dere, på Brazfit sine vegne, å gå ned en størrelse om du foretrekker at tightsen sitter bedre. Dette fordi den kan oppleves litt stor i størrelsen. Tightsen er godt egnet for løping og trening innendørs. For min del kan jeg tenke meg å bruke den en kveld i sofaen eller på en rolig gåtur også. Tightsen er av 82% polyester og 18% spandex.

 

 

Da er det bare å vente i spenning til denne tightsen og toppen jeg bestilte kommer i posten. Da blir det en fotoshoot, naturligvis. Hva synes dere om tightsen? Dette er jo en genial gave til seg selv, en i familien eller en god venn. Husk rabattkode, randiae15.
Samtidig så vil jeg fortelle at jeg ønsker flere følgere til min instagram, @Randiae og min egen side på facebook der jeg deler alle mine blogginnlegg. Trykk på linken her og lik siden.
-Randi Annette-
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg