Nå, en liten lunsj.

Nå sitter jeg å spiser noe helt fantastisk. Vet ikke om dere har prøvd denne kombinasjonen, men jeg sitter nå å spiser ferske rundstykker med bananskiver. Det er absolutt å anbefale. Jeg glemte å ta med meg mat i dag, så da måtte jeg tenke raskt. Jeg må si jeg er fornøyd med hva det ble.

 

Om ikke så alt for lenge skal jeg hjem til mine to gode venner og mitt kjæreste fadderbarn å spise middag før jeg skal trene i kveld. Det gleder jeg meg til. Jeg skal heller ikke trene alene, men med et søskenbarn av meg. Tenkte at kveldens økt får bli noe hun har lyst til, så det blir gøy å se hva det blir til. Det kan være greit å få litt inspirasjon fra hverandre og man har som oftest ulike favoritter også.

 

Det treningssenteret jeg skal trene på i dag er et senter som jeg ikke er så ofte på, men det bruker å være enormt mye folk der. Da må man regne med litt ekstra kø også. Litt kjedelig å trene så sent som 19.30 av den grunn, men håper at det er minimalt med kø. Sommerferien er over for de fleste så mange er sikkert i gang med å treningen, noe som forsåvidt er bra.

 

 

Nå skal jeg tilbake til jobb. Dere kan se bilde av lunsjen min på min instagram, @Randiae.

 

 

#Lunsj #Måltid #mat #inspirasjon #Motivasjon #Trening #Helse #Hverdag #Blogg #matblogg #Treningsblogg

-Randi Annette-

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg