Shabby VS beauty

 

Nok et prosjekt på jobb, og er det egentlig rart jeg elsker jobben min? Det er jo så mange flotte kunder der ute som legger all sin tillit til meg som frisør. Jeg stoler på deg. Bare gjør meg fin. Det er ikke hverdagskost dette. Det er kun på jobb man får tilbakemelding og da med en gang om den utførte jobben. Man får direkte respons og man blir virkelig satt på prøve. Det er skikkelig utfordrende og få alle kunder fornøyde. Da er det viktig med en god kommunikasjon.

I dette tilfelle hadde kunden min tre ulike nyanser i håret. En lang ettervekst, et mørkere parti midt på lengden og veldig tørre spisser. Da ville jeg få fram en glød i håret hennes ved å farge det litt mørkere med en touch av varm brun. Å ikke minst, vi kuret håret hennes med en fantastisk kur og klipte av 7 cm.

 

Før

 

Hun hadde en konveks designlinje som jeg valgte å myke opp ved å runde den av litt mer, og ikke for spiss. Altså, mer en U- form enn en V-form.

 

Hva synes dere om denne forandringen?

 

 

#Frisør #Hår #Frisyre #farge #Hårfarge #brunette #Headmasters #Trondheim

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg