Er det sant?! Det skjedde igjen!

Det er nesten så jeg er nødt til å gni meg skikkelig i øynene, kaste kaldt vann i fjeset og se en gang til. Det er faktisk sant. Det er fortsatt sol, sommer og varmt. Jeg synes det er helt fantastisk og det er vanskelig å tro det. Det har jo vært temperatur som minner om syden og det er ingen tvil om at jeg elsker det. Nå er det steking av kroppen i noen få timer til jeg skal på jobb. Morgentreningen utelukker jeg da jeg skal trene i kveld. Jeg kunne så klart ha trent to ganger også, men jeg har ikke tid til å få i meg nok mat i løpet av dagen til å klare to økter. Det er kanskje ikke rom for pause heller i dag da det er fulle lister, så da er det ikke noe gunstig å trene mer enn nødvendig. Så da får jeg nyte litt sol fra morgenen og ta treningen til kvelds.

Det synes jeg hørtes ut som en veldig fin plan. Jeg får to timer med sol ifra morgenen, og det synes jeg er utrolig bra. Jeg jobber til klokken 19.00 og skal på trening en halvtime senere, så da er det bare å nyte det nå til jeg må stå inne i flere timer. 

 

Har du fri i dag, eller skal du på jobb? Mange begynner vel på skolen også i disse dager. Selv begynner jeg ikke å studere før desember, men for å prøve å få en ok karakter, skal jeg begynne selv å lese og forstå det jeg skal igjennom. Vi snakker nemlig matematikk 2 PY. Men, det blir ikke riktig enda. Nå, soling.

 

 Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

 

#Sol #Sommer #Trondheim #Trdby #Idyll #Mandag #Hverdag #Blogg 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg