I går gikk det rett vest.

Jeg ble litt skuffet i går da det ikke gikk som jeg hadde sett for meg. Jeg hadde virkelig gledet meg til å begynne på jujitsu igjen, men det ble ikke noe av. I løpet av arbeidsdagen fikk jeg ubeskrivelig vondt i hodet. Jeg drakk masse vann igjennom hele dagen, men like vel så kom denne smerten. Jeg er den som ikke tar smertestillende før det virkelig er krise. Jeg måtte hive i meg to stykker og jeg fikk vondt bare av å gå. Det ble litt bedre når jeg ble ferdig med kundene for dagen, men jeg fikk de smertene igjen når jeg skulle sykle hjem. Da var det bra jeg lyttet til kroppen og dro hjem og slappet av. Noen ganger blir man litt sur på seg selv når man bremser seg selv til å gjøre det man vil, men i dette tilfelle var jeg flink og lyttet til kroppen.

Jeg stekte meg brød og kjøpte reker, satte meg i sola med min kjære og nøt kveldssola. Så nå er jeg i form til å trene. Greit å starte dagen med trening. Tror hodet mitt har fått nok sol de siste dagaene. Det heter sikkert at kroppen har fått litt sjokk. Å kroppen min klør også inni mellom. Solbrent og eksem eller noe. Jeg var jo så smart da jeg var i Bulgaria. Trykk på linken her for å få skrekkhistorien min.

 

Håper dere får en fin dag. Her skal det nå trenes.

 

 

 

 

#Trening #helse #Solbrent #sol #Sommer #Ferie #Syden

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Noen ganger går det ikke som man planlegger. Viktig å lytte til kroppen😊👍🏽 Tåler ikke for mye sol jeg heller.. Blir kvalm får vondt hodet osv…. Trives best i skyggen og temperaturer rund 25 grader.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg