Enkelt interiør. Velkommen inn.

Når jeg kjøpte meg leilighet for snart to år siden, og ikke minst da jeg jeg flyttet inn som er snart ett år siden bestemte jeg meg for å få det fint med mye nye ting, endelig. Jeg husker ikke hvor mye som gikk med på det, men det spiller ingen rolle. Det ble i så fall nye møbler og små ting. Alt nytt, og det er så godt med blanke ark. Her har jeg endret litt på stilen, lagt fram litt håndklær i ulike størrelser og med en flaske parfyme som er egnet til håret, først og fremst, men den er også ypperlig til å bruke som en deilig frisk duft på badet, men også på håndklær om ønskelig.

 

 

Rett over toalettet har jeg en kant som det er plass til litt ting. Der har jeg noen plastblomster og telysholdere.

 

I gangen har jeg skohylle som denne, der jeg har en pute og en lykt. Der har jeg noen ganger hatt telysholdere og pute, flere puter og nå, dette.

Ellers har jeg også flere områder i leiligheten som jeg liker ganske godt. Kanskje jeg skal vise dere litt mer senere, om ønskelig?! Vi alle har vel noe å inspirere hverandre med. Hva har du i din leilighet som du liker godt?

 

Fortell meg gjerne.

 

 

 

#Interior #interiør #Hus #Hjem #Leilighet #Pynt #Lys #lykt #Pute #Stil #Hjemmet #Blogg #Blogger

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg