Derfor bør du trene med venner.

I dette innlegget skal jeg ta for meg mye av det leserne ofte spør meg om. Nemlig trening. Når det kommer til trening er det ulike varianter man kan gjøre. Man kan dra på et treningsstudio og være med på en gruppetime eller man kan trene for seg selv. De som ikke liker treningsstudio, de finnes de også. De er gjerne glade i naturen, liker å løpe, gå turer eller spille for eksempel fotball. Vi alle er forskjellige, men på en annen side er vi ganske like. Vi alle har de dagene som er tunge, mørke triste og late. Men, det er da man skal ha en god venn.

 

Dette er et sponset innlegg

Ved å trene med venner får man konkurranse, motivasjon og drivkraft. Hvor mange ganger har man ikke ligget på benken for å ta benkpress og vennen din roper over deg, – fullfør, kom igjen. Kun to igjen nå. Kjempe bra jobbet. Vi presser oss lettere, vi vil være like sterke og flinke som vår treningspartner, om ikke sterkere. Sånn er det for de fleste av oss. Konkurransen ligger der og man vil jo så klart yte. 

Har du opplevd noen gang å hatt en avtale med en venn som du skulle trene med, men selv ikke har hatt lyst? Har du dratt like vel noen av gangene?

 

Det er i så fall et bevis på det jeg vil få fram i dette innlegget. Jeg har sagt det selv flere ganger, – hadde det ikke vært for deg, hadde jeg ikke orket å trene i dag.

 

Det er mye man kan gjøre utendørs også. Jeg og min treningspartner trente masse ute i går. Vi gjorde følgende:

 

Pushups

SItups

Trappeløp

Spensthopp

Planke

Sideplanke

 

Ved å trene med noen vil man trene oftere, man vil oppnå glede, mestring og man får mer selvtillit.

 

 

 

Har du en treningspartner?

 

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

#Trening #Helse #Sport #Brazfit #Reklame #Blogg #Treningsklær #Sponset #sponsor #Rohnisch #Sport #Sporty #Beon

//

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg