Denne kjekkasen har bursdag i dag.

Da var dagen kommet, min kjære samboer har bursdag, –hipp hurra. Jeg overrasket han i dag tidlig med en liten jordbær og en pakke. Og en bursdagssang med en utrolig falsk, ru og ekkel stemme. Men, han smilte og syntes helt sikkert at jeg var veldig flink, eller rett og slett udugelig, men sjarmerende. Jeg må jo spille på de strengene jeg har, vet dere.

 

 

Vi har det utrolig flott sammen jeg og han. Vi koser oss hver eneste dag og nyter de få timene vi får sammen i denne travle hverdagen. Over fire år har vi vært kjærester og samboere. Sett bort ifra det ene året han bodde i Aalborg. Det var en tøff periode, men vi kom oss igjennom det. Det var ikke særlig gøy å stå på flyplassen å ta farvel. Så jeg er glad jeg har han her hjemme i Trondheim.

 


Dette bildet var det første bildet som ble tatt av oss. Tvillingen, Drea som også har bursdag i dag tok dette av oss. 

 

 

Gratulerer med dagen, min kjære. Du er enestående, god, flink, morsom og en sjarmør. Du tar vare på meg, du bryr deg om meg og det er ingen som kan måle seg opp i mot deg. Jeg er like forelsket, om ikke mer, nå som jeg var for fire år siden. 

Gratulerer med dagen – jeg elsker deg.

 

 

#Bursdag #Feiring #Gratulerer #Bursdagsbarn #Kjæreste #Samboer

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg