Trondheim Triathlon. Se skikkelig flotte bilder her.

I går var det Trondheim Triathlon i Ilsvika. Som dere ser var det mye folk som skulle heie fram sine kjente, de som ville bli inspirert og de som ville kjenne på den store stemningen. Dette har vært før også, men jeg har aldri vært der selv. Men, dette var skikkelig rått. De skulle svømme ganske langt, for så å sykle veldig langt, og for så å løpe , veldig langt. Jeg klipte en på lørdag som skulle være med på dette. Jeg ble jo så klart interessert i å høre om dette da jeg generelt er veldig opptatt av trening og konkurranser. Så vidt jeg vet, så slo han sin personlige rekord fra i fjor med nesten 30 minutter. Det er bra jobbet.

 

Her kommer de inn i mot land. Da løp de eller gikk oppover og forbi oss i det de tok av seg våtdrakten, for så å hive seg på sykkelen.

 

 

 

Er ikke dette imponerende, så vet ikke jeg. Jeg fikk jo så klart lyst til å være med på dette. Men, jeg vet jo hvor mye jeg hater å jogge. Så den tanken er det vel bare å legge bak seg med en gang.

 

Kunne du tenkt deg å være med på dette?

 

 

#Triathlon #Svømming #Cardio #Kardio #Trondheim #Trdby #Jogging #Løp #Sykkel #Ritt #Søndag #Hverdag #Konkurranse

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg