Jeg er en av Team Strongr jentene..

Jeg er så heldig å ha blitt valgt ut til å være med i Team Strongr jentene. STRONGR WOMEN er noe som er en sportsernæring som er utviklet både av og for kvinner. Det er bare å glede seg.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Om noen få dager vil jeg få en fin pakke ifra Strongr.com der jeg skal teste ut deres produkter. Det er utrolig gøy å få denne æren synes jeg. Jeg har stor respekt for produktene og de som sponser meg. Så dette har jeg gledet meg kjempe lenge til å fortelle og nå kan jeg bare vente en dag eller to tiil jeg får en flott pakke i posten.

 

 

Når jeg får produktene skal jeg ta bilder og vise dere. Dere kan i mellomtiden lese mer om produktene ved å trykke på linken her.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

#Strongr #BEstrongr #Teamstrongr #Sponset #Reklame #Trening #Fit #Fitness#Ferie #Tips #Motivasjon #Inspirasjon #Blogg #Treningsblogg #Helse #Strongrwomen

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg