FOTO FASHION

Foto er så gøy, selv for en amatør som meg. Men, så lenge jeg synes det er gøy så skal jeg bare fortsette med det. 

 

 

Tidsfordriv er en fin ting. Det er nok av travle dager så da var det koselig med en liten shoot her hjemme.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her. 

Og min instagram, @Randiae.

 

 

Ønsker dere en fantastisk fredag.

 

#Bilder #foto #Trondheim #Fashion #Fotofashion #black #Photo #Canon #Kamera #Selfie #Mote #Inspirasjon #Blogg #Moteblogg #Fredag #Helg #Helse #Hverdag

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg